Zwroty i reklamacje
1.
Powiadomienie
Powiadom nas o chęci złożenia reklamacji na adres e-mailowy: reklamacje@www.hurtowniamchu.pl lub telefonicznie +48 730 530 655 . Podczas kontaktu rozwiejemy wszelkie wątpliwości odnośnie dostarczonego produktu oraz podejmiemy kroki w celu rozpatrzenia reklamacji.
2.
Formularz zwrotu/reklamacji
Wypełnij odręcznie lub elektronicznie formularz zwrotu/reklamacji, następnie dołącz go do zwracanej przesyłki.
Formularz powinien zawierać następujące informacje:
- imię i nazwisko,
- adres e-mail lub adres do korespondencji
- numer kontaktowy
- numer zamówienia oraz rodzaj produktu
- przyczyna reklamacji
- data zakupu
- data wystąpienia wady
3.
Odesłanie produktu
Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami oraz kopią faktury zakupu.
4.
Wysyłka
Reklamowany produkt należy wysłać na adres:
Hurtownia Mchu Scandinavian Moss
ul. Bielska 38a
43-200 Pszczyna
5.
Czas dostawy
Całkowity czas realizacji zamówienia (wraz z dostawą) wynosi od 2-5 dni roboczych – jeśli produkt znajduje się na magazynie. W innych przypadkach prosimy o kontakt z naszym sklepem.
7.
nasz towar dostarczamy wyłącznie do następujących krajów:
Polska, Austria, Belgia, Cypr, Czechy, Dania, Estonia, Finlandia, Francja, Grecja, Hiszpania, Holandia, Irlandia, Islandia, Litwa, Łotwa, Luksemburg, Niemcy, Norwegia, Portugalia, Słowacja, Słowenia, Szwecja, Węgry, Wielka Brytania
W przypadku obostrzeń wprowadzonych przez Państwa np. związane z Covid-19 czy wyjścia Anglii ze strefy Euro wysyłki mogą być określono niedostępne.
8.
Szybkość realizacji zamówienia
Zamówienia złożone w dzień roboczy do godziny 11:00, jeżeli mamy możliwość wysyłamy jeszcze tego samego dnia.